Τράπεζα Θεμάτων
www.trapeza-thematon.gr
Τύπος Σχολείου: | Γενικό Λύκειο | Τάξη: | Γ' Λυκείου |
---|---|---|---|
Μάθημα: | Χημεία | Θέμα: | 2 |
Κωδικός Θέματος: | 37517 | Ύλη: | 1.1 Αριθμός οξείδωσης. Οξείδωση – Αναγωγή 2.1 Μεταβολή ενέργειας κατά τις χημικές μεταβολές. Ενδόθερμες - εξώθερμες αντιδράσεις. Θερμότητα αντίδρασης - ενθαλπία. 3.2 Παράγοντες που επηρεάζουν την ταχύτητα αντίδρασης. Καταλύτες 4.2 Παράγοντες που επηρεάζουν τη θέση χημικής ισορροπίας - Αρχή Le Chatelier 6.2 Αρχές δόμησης πολυηλεκτρονικών ατόμων 6.3 Δομή περιοδικού πίνακα (τομείς s,p,d,f) - Στοιχεία μετάπτωσης 6.4 Μεταβολή ορισμένων περιοδικών ιδιοτήτων 7.3 Κατηγορίες οργανικών αντιδράσεων & μερικοί μηχανισμοί οργανικών αντιδράσεων |
Τύπος Σχολείου: | Γενικό Λύκειο |
---|---|
Τάξη: | Γ' Λυκείου |
Μάθημα: | Χημεία |
Θέμα: | 2 |
Κωδικός Θέματος: | 37517 |
Ύλη: | 1.1 Αριθμός οξείδωσης. Οξείδωση – Αναγωγή 2.1 Μεταβολή ενέργειας κατά τις χημικές μεταβολές. Ενδόθερμες - εξώθερμες αντιδράσεις. Θερμότητα αντίδρασης - ενθαλπία. 3.2 Παράγοντες που επηρεάζουν την ταχύτητα αντίδρασης. Καταλύτες 4.2 Παράγοντες που επηρεάζουν τη θέση χημικής ισορροπίας - Αρχή Le Chatelier 6.2 Αρχές δόμησης πολυηλεκτρονικών ατόμων 6.3 Δομή περιοδικού πίνακα (τομείς s,p,d,f) - Στοιχεία μετάπτωσης 6.4 Μεταβολή ορισμένων περιοδικών ιδιοτήτων 7.3 Κατηγορίες οργανικών αντιδράσεων & μερικοί μηχανισμοί οργανικών αντιδράσεων |
Τελευταία Ενημέρωση: 14-Ιουλ-2023 |
Σελίδα 1:

Σελίδα 2:

Σελίδα 3:

Σελίδα 4:

Σελίδα 5:

Σελίδα 6:

Σελίδα 7:

Σελίδα 8:

Σελίδα 9:

Το θέμα προέρχεται και αντλήθηκε από την πλατφόρμα της Τράπεζας Θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας που αναπτύχθηκε (MIS5070818-Tράπεζα θεμάτων Διαβαθμισμένης Δυσκολίας για τη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, Γενικό Λύκειο-ΕΠΑΛ) και είναι διαδικτυακά στο δικτυακό τόπο του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) στη διεύθυνση (http://iep.edu.gr/el/trapeza-thematon-arxiki-selida).